Analyse van je content

In het Analysedeel van Tellr zie je hoe jouw contentplanning in de Kalender zich verhoudt tot de strategische uitgangspunten, mits je die tenminste hebt ingevoerd in de tool. Als je nog niet zover bent, zal het analysedeel van Tellr je weinig kunnen vertellen, je strategie is immers nog niet helder en dus kan Tellr je geen tips geven. (Dit is nog een goede reden om een strategie te formuleren, hoe basic deze ook mag zijn). Op het dashboard tref je een overzicht van de belangrijkste data, gepresenteerd als procentuele scores. De Gemiddelde post-frequentie (linksboven) geeft aan hoeveel posts je in deze periode hebt geplaatst, afgezet tegen het totaal aantal dat je volgens je planning gaat plaatsen. Daarnaast een donut-grafiek met het aantal unieke posts (wat we met ‘uniek’ bedoelen lees je hier.) , afgezet tegen je strategische planning. Rechts zie je jouw Tellr score: dat is een optelsom van alle factoren die meetellen bij het realiseren van je strategie, gewogen en gemiddeld genomen.

Analyse van je content

Let wel: dit zijn allemaal tussentijdse scores die de hele periode bestrijken van je strategie, je hebt dus nog tijd om de scores te verbeteren. Dat kan door de Aanbevelingen te volgen in het rechtervak!

Dit zijn de factoren die meewegen in je score:

Factoren die meewegen in je score